Hoe neem je contact op met de SkyShowtime klantenservice?

De nieuwe streamingdienst SkyShowtime is net in de lucht, maar heb jij nu al problemen, klachten, vragen of opmerkingen? Dan kun je daarvoor natuurlijk altijd terecht bij de klantenservice van de streamingdienst. In dit artikel leggen we je uit hoe je contact met de SkyShowtime klantenservice opneemt.

Hoe neem je contact op met SkyShowtime als je nog geen abonnee bent?

Ook voor iedereen die nog geen abonnement heeft op de splinternieuwe streamingdienst SkyShowtime, is het mogelijk om voor vragen contact op te nemen met de medewerkers van de videodienst. Hiervoor is het Helpcentrum in het leven geroepen. Hier kun je antwoorden op je vragen vinden en chatten met een medewerker. Hoe dit werkt leggen we hieronder in vier stappen uit.

  1. Ga naar de officiële website van SkyShowtime
  2. Scroll helemaal naar beneden en klik op ‘Help’ om naar het Helpcentrum te gaan
  3. Bepaal wat het probleem is en klik de juiste categorie aan om alle informatie te lezen
  4. Het antwoord niet gevonden? Klik dan op de button rechtsonder om een livechat te starten (dagelijks beschikbaar van 11:00 tot 23:00)

Hoe neem je contact op met SkyShowtime als je al een abonnement hebt?

De bovenstaande contactoptie kun je ook gebruiken als je al wel een abonnement hebt op SkyShowtime. Als je ingelogd bent wordt het bovendien ook mogelijk om een bericht te sturen naar de klantenservice. Hoe dit werkt is als volgt:

  1. Ga naar de officiële website van SkyShowtime en log in op je account
  2. Scroll helemaal naar beneden en klik op ‘Help’ om naar het Helpcentrum te gaan
  3. Bepaal wat het probleem is en klik de juiste categorie aan
  4. Klik op ‘Contact opnemen’ en klik nogmaals op de juiste categorie
  5. Onderaan vind je de tekst ‘Nog steeds hulp nodig?’. Hier kun je kiezen voor ‘Livechat’ of ‘Stuur ons een bericht’

Eenmaal bij de juiste categorie vind je dus antwoorden op verschillende vragen, maar hier heb je ook de mogelijkheid om in contact te komen met SkyShowtime. Dit kun je doen via de livechat (beschikbaar van 11:00 tot 23:00) of door een bericht te sturen naar de klantenservice. De livechat is ook toegankelijk door op de button rechtsonder te klikken in het Helpcentrum.

Wat zijn de contactmogelijkheden van het SkyShowtime Helpcentrum?

SkyShowtime heeft een Helpcentrum ontwikkeld waar je het antwoord op diverse veelgestelde vragen kunt vinden. Als je contact op wil nemen met de klantenservice kun je direct naar het kopje ‘Contact opnemen’ gaan. Hier worden problemen opgedeeld in zes subonderwerpen: Aan de slag, Apparaat instellen en inloggen, Betaling en abonnementen, Functies, Probleem oplossen en Inhoud.

Kun je het antwoord niet vinden? Als je ingelogd bent kun je na het doorklikken naar de juiste categorie met een medewerker chatten of e-mailen. Ben je niet ingelogd, dan is alleen chatten mogelijk. Dit kun je iedere dag van 11:00 tot 23:00 doen.

Waar vind ik meer informatie over SkyShowtime?

Wil je meer te weten komen over SkyShowtime en het aanbod van deze streamingdienst? Op Streamwijzer vind je veel informatie over het video on demand-platform en houden we je altijd op de hoogte van het laatste nieuws. Bovendien laten we je weten welke nieuwe films en series er maandelijks op het platform bij komen. Neem vooral een kijkje op de homepagina, volg onze social media-kanalen of schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Je kunt je probleem ook altijd delen in de Facebook-groep met Nederlandse SkyShowtime kijkers. Daar kun je altijd kijken of meer mensen deze issue tegenkomen. Succes en alvast veel kijkplezier gewenst!

SkyShowtime in Nederland

Afbeelding ter illustratie

Jessica studeerde Nederlandse literatuur en Communicatiewetenschappen aan de Vrije Universiteit. Als Redacteur bij Streamwijzer kan ze nu eindelijk haar passies voor schrijven en films combineren. Je maakt haar vooral blij met horrorfilms en Nederlandse romcoms.